6.10.2015

Netlioo kazanç kanıtı







Evet internetten para kazanılabiliyormuş. Bunu artık ben de kabul ediyorum. Bir süredir uğraştığım Netlioo sitesinden kazandıklarımı alabilir miyim diye düşünürken, sonunda bunun olup olmayacağını anlamak için kazandıklarımın hesabıma aktarılması için faaliyete geçtim ve yaptığım her bir işlemi sizlerin de görüp inceleyebilmesi için kayıt altına aldım. Sonuç benim için güzeldi.

İlk önce yaptığım işlemlerden kazandığım miktarı görüntüledim. Bu miktar 505,26 NP (Net Puan) idi. Bu da aşağı yukarı 100 TL civarındaydı.




Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi bu miktarı hesabımıza aktarmak istersek Paraya Çevir butonuna tıklamamız gerekmektedir.

Ama elde ettiğimiz parayı Bağıs Yap butonuna tıklayarak Koruncuk Vakfına bağış da yapabiliriz. Koruncuk Vakfı ile ilgili daha fazla bilgi almak için tıklayabilirsiniz. Koruncuk Vakfına Netlioo vasıtası ile yardım edenlerin listesine de buradan bakabilirsiniz. Bu sayfadan yardımların yarısına yakınını tek başına yapan Avni Okçuer kardeşimize teşekkür etmek istiyorum.



Paraya çevir butonuna tıklayınca yukarıdaki gibi bir ekran çıkmaktadır. Ben daha önce de başvurmuştum kazanç iadesi için ama bütün kazancımı isteyince, kazançların hepsinin üzerinden belli bir süre geçmediği için kazanç iade isteğimi reddetmişti Netlioo sitesi yöneticileri. Ben de bu yüzden yarısını istemeye karar verdim. Bu yüzden yukarıdaki çıkan ekranda 'Paraya çevirmek istediğin Aktif NP' yazan kısma 300 NP yazıp 'Sadece Hesapla' butonuna basınca aşağıdaki ayrıntıyı gösterdi.


İstediğim kazanç miktarından devlete ödenecek stopaj miktarı ve hizmet bedeli kesildikten sonra havale edilecek net miktarı bize gösteriyor. Yani 300 NP karşılığı olan 60 TL'den kesintileri yaptıktan sonra 50,71 TL bize havale edilecektir. (1 kuruşluk fark da kusurat hesaplamalarından dolayı olmuş olabilir:))





Yukarıdaki resimde de görüldüğü gibi 29.08.2015 tarihinde kazancımın hepsini istemiştim ama daha önce de anlattığım sebeplerden dolayı iptal edilmişti. Bu sefer bir miktarını 03.10.2015 Cumartesi günü saat 10.10 'da istediğimi göstermekte. Sonuç olarak da durum 'Beklemede' olarak belirtilmiştir.






Yukarıdaki ekran görüntülerinde de istediğim NP düşülmüş şekli hemen ekrana yansımış durumda. Ayrıca yapılan ödeme ile ilgili havale istek tarihi ve saati, havale yapılma tarihi ve saatini, istenilen havale miktarını, yapılan kesintileri ve yapılan havale miktarını da net bir şekilde görebilirsiniz.









Ben iadenin biraz daha uzun bir süre alabileceğini düşünürken 05.10.2015 tarihinde saat  12.18'de iadenin banka hesabıma yansıdığını gördüm.

Yansıyan iadeyi Netlioo'nun kendi sitesinde de Bildirimler kısmında görebilmekteyiz.



Kazanç iadesindeki bu zamanlamasından dolayı, kafama takılan merak ettiğim bir durum olduğunda mesaj yazıp gönderdiğimzaman telefon ile bana geri dönerek bilgi vermelerinden dolayı benim şimdiye kadar Netlioo sitesinden herhangi bir şikayetim olmadı. Umarım başkalarının da herhangi bir mağduriyeti olmamıştır.



Sizleri de Netlioo'nun kazandıran dünyasına girmek için bekliyorum.


netlioo.com - Kazandıran Platform

netlioo.com - Kazandıran Platform


Netlioo hakkında daha detaylı bilgi almak için, daha önce yazdığım bu adresteki ayrıntılı yazımı inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazdıklarımla ilgili değerli yorumlarınızı bekliyorum.

İLETİŞİM